Najnowsze Wpisy

Moj pierwszy raz Komentarze (6)
15. października 2002 14:17:00
linkologia.pl spis.pl

Wlasciwie to nigdy bym nie pomyslal ze zaloze sobie bloga. Ale jak widac nuda sprawia ze robimy rozne dziwne rzeczy:) W kazdym razie blog jest, moze nawet bede w nim cos pisal od czasu do czasu.

Od rana siedze w domu i palic mi sie chce wsciekle. Na uczelnie nie poszedlem, nie mialem gdzie wydrukowac zadania wiec sobie odpuscilem, co sprawia ze pewnie do 18 bede sie nudzc. Za to o 18 proba w operze, zapowiada sie niezla jazda. 4 godziny proby. Jesli ktos mysli ze spiewanie jest latwe i przyjemne to sie grubo mysli: to jest ciezka praca. Taka proba potrafi niezle wykonczyc, nie wiem jak ci z choru zawodowego to znosza te proby codziennie:) Ale, byle do piatku. W piatek koncert w "Od zmierzchu do switu" czyli w najlepszej knajpie we Wroclawiu. Jesli piatkowy pobyt tam bedzie tak samo udany jak dwa poprzednie to zapowiada sie niezly weekend.

whistler : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

sleepgod | avon | niunia505 | jjjjkkkk | emeryt | Mailing